Twentsche Trots (G) Team 2e seizoenshelft ‘23-´24.

Voor het Twentsche Trots Team zit het seizoen ´23-’24 er op. We hebben een leuk seizoen gehad met wisselende resultaten in onze onderlinge competitie, 2 toernooien en een gezellige dartavond.

In de competitie hebben we na de winterstop 4 wedstrijden gespeeld. We hebben 1 wedstrijd verloren, 1 keer werd gelijkgespeeld en 2 keer gingen we met de winst aan de haal. Het samenspel was goed en het plezier groot. De trainingen waren leuk en afwisselend en werden goed bezocht.

Op 16 februari werd een dartavond voor ons team georganiseerd door vv Haaksbergen. Sommige spelers bleken over (enigszins) onverwachte darttalenten te beschikken. Het werd een leuke en gezellige avond. Dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt.

We hebben deelgenomen aan een toernooi in Ommen. Een 7e plaats was daar het hoogst haalbare voor ons. Daarnaast mochten we op 22 mei jl. zelf een toernooi organiseren voor alle teams uit onze competitie. We hebben helaas al onze wedstrijden verloren, maar het toernooi is verder prima verlopen, de publieke belangstelling was groot en de sfeer was supergezellig.

We willen iedereen bedanken voor de hulp, de ondersteuning en getoonde belangstelling bij alle activiteiten van het Twentsche Trots Team in het afgelopen seizoen. We wensen iedereen een fijne vakantie en hopen U volgend seizoen weer langs de lijn te mogen begroeten bij ons team.

Met sportieve groet,

Begeleiding Twentsche Trots Team.

3 juni 2024