VV Haaksbergen

Algemeen

De v.v. Haaksbergen is een neutrale vereniging met een sterke onderlinge band. Net als in het verleden steken veel vrijwilligers iedere week de handen uit de mouwen om alles in goede banen te leiden. Continu worden mensen gestimuleerd om ook hieraan mee te werken. Het motto: “De v.v. Haaksbergen is: niet ik, niet jij, maar WIJ”, staat dan ook hoog in het vaandel.
Momenteel komt de v.v. Haaksbergen uit in de competitie met 6 seniorenteams – 3 op zondag en 3 op zaterdag – en 9 jeugdteams in de leeftijdscategorieën: JO17, JO15, JO13, JO11, JO9 en JO8 . Weliswaar geen grote jeugdafdeling, maar er zit gelukkig weer groei in mede dankzij het feit dat alle jeugdelftallen grote aandacht krijgen (en VERDIENEN!).
Stimulatie

De toekomst

Om die groei te blijven stimuleren heeft de v.v. Haaksbergen een aantrekkelijk aanbod voor potentiële jeugdleden:

Op deze website vind je veel informatie omtrent onze vereniging. Wij doen er alles aan om deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden, zodat iedereen op de hoogte kan blijven omtrent het reilen en zeilen van onze vereniging.

Geïnteresseerd? Onder het menu “Contact” kun je direct een mail sturen. In het menu “Lid worden” vind je informatie hoe je lid kunt worden van onze vereniging. Binnen de kortste keren maak je dan deel uit van deze boeiende en bloeiende vereniging want: Wat de v.v. Haaksbergen biedt, vind je bij een ander niet!