Vrijwilliger worden

Vrijwilliger worden

Bij VV Haaksbergen draait alles om samenwerking, passie voor voetbal en verbondenheid. We zijn een bloeiende vereniging met een sterke onderlinge band en een rijke geschiedenis van vrijwilligerswerk. Maar om onze club nog verder te laten groeien en bloeien, hebben we jouw hulp nodig. Of je nu wilt helpen bij het onderhouden van ons terrein, het coachen van jeugdteams of het bemannen van de kantine, jouw bijdrage maakt een enorm verschil!

Aanmelden

Ben je enthousiast geworden en wil je graag deel uitmaken van ons team van vrijwilligers? Geweldig!

Vul het formulier in om je aan te melden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken en je te verwelkomen bij VV Haaksbergen. Samen maken we van onze club een nog mooiere plek voor alle leden en fans.

Heb je nog vragen over vrijwilligerswerk bij VV Haaksbergen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om meer informatie te verstrekken en je te helpen bij het vinden van de perfecte vrijwilligersrol voor jou.