Club van 100

Club van 100

De Club van 100 is enkele jaren geleden opgericht met als doel extra financiële middelen te vergaren voor: “Activiteiten of middelen die het algemeen belang van de vereniging dienen. Die op dat moment niet uit de normale verenigingskas gefinancierd kunnen worden.”

Op dit moment telt de Club van 100 ongeveer 40 leden – zowel verenigingsleden als niet verenigingsleden – die jaarlijks een bijdrage van € 50,00 storten. Voorheen was dit fl. 100,00 vandaar de naam: “Club van 100”.

De bijdrage aan de Club van 100 wordt buiten de normale verenigingsadministratie in een aparte “pot” gestort. Zowel het bestuur als de leden van de Club van 100 kunnen voorstellen doen voor de besteding van het geld. Eénmaal per jaar worden de leden van de Club van 100 uitgenodigd voor een jaarvergadering. Waarin verslag wordt gedaan door het bestuur. Ook worden er dan voorstellen en besluiten genomen waar het geld aan besteed kan worden.

Het bestuur van de Club van 100 bestaat op dit moment uit:

• Gertin Leppink (voorzitter) telefoon 053-5726965
  • Lars Kleine Wiecherink (penningmeester)
  • Jerri Kleine Wiecherink (secretaris) telefoon 053-5724166

Neem contact op met één van de bestuursleden voor meer informatie en lidmaatschap of stuur een mail naar: Cv100@vvhaaksbergen.nl

Hieronder de huidige leden van de Club van 100:

Bert en Rob Baltink
Olaf Beld