kaboutervoetbal

Sinds 2007 organiseert de v.v. Haaksbergen Kaboutervoetbal voor kinderen van ongeveer 4 – 6 jaar.

Om de 2 weken op zaterdagmorgen van 10.30 tot 11.30 uur ontvangen wij de jonge kinderen om lekker samen te voetballen.

De Kaboutermorgens staan onder deskundige begeleiding van enkele vrijwilligers van de vereniging.

De Kaboutermorgens zijn opgedeeld in 2 blokken: najaar en voorjaar.

Voor het voorjaar van 2024 zijn de volgende datums gereserveerd voor het Kaboutervoetbal:

10 februari

24 februari

9 maart

23 maart

De najaarsreeks wordt t.z.t. bekend gemaakt.

Naast het voetballen kunnen de Kabouters ook meedoen aan andere verenigingsactiviteiten, zoals de Pasen, Sinterklaas en de Mooscross.

Heb je belangstelling? Je kunt gewoon langskomen op een van de aangegeven datums.

Of neem even contact op met onze coördinator Sandra Diepeveen via kabouters@vvhaaksbergen.nl