Lid worden

Lid worden

Op deze website vind je veel informatie over onze vereniging. Mocht je echter nog meer informatie willen (b.v. over een bepaald onderwerp), stuur ons dan gerust een bericht via het contactformulier. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Mocht je direct al lid worden, vul dan onderstaand formulier in en verstuur het. De gegevens die je verstrekt zijn voor onze leden- en contributieadministratie en eventueel voor aanmelding bij de KNVB en zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt.

Aanmelden

Potentiële jeugdleden kunnen 1 maand vrijblijvend meetrainen voordat zij daadwerkelijk lid worden van onze vereniging.

Als een jeugdlid zich daadwerkelijk heeft aangemeld, zijn de eerste 3 maanden contributie vrij!!!

Heb je de afgelopen 3 jaren bij een andere vereniging gevoetbald, dan heb je formeel toestemming nodig van je vorige vereniging en de KNVB. Wij zullen het verzoek om overschrijving indienen bij de oude vereniging. Als er geen bezwaren zijn, zoals contributie achterstand, zal de oude vereniging hier toestemming voor geven.

Ook voor mensen met een “krappe beurs” hebben wij een oplossing via het Jeugdsportfonds Haaksbergen. Voor meer informatie, klik op de betreffende link hieronder.

Vul het formulier rechts in en we nemen zo snel mogelijk contact op.

Contactgegevens ledenadministratie:

Twan Natter / Tel: 06-40527162

of

Remon Steneker / Tel: 06-33217780

Mail: ledenadministratie@vvhaaksbergen.nl

Contributie

Voor nieuwe kabouters (3 t/m 6 jaar) geldt een aparte regeling. Zij worden geen officieel lid van de vereniging; kijk in het menu Kaboutervoetbal voor meer informatie

Hieronder vind je een overzicht van de huidige contributies bij onze vereniging. Door de v.v. Haaksbergen worden geen kosten voor vervoer in rekening gebracht. Jeugdleden betalen bovendien geen kosten voor het wassen van de kleding.

Indien uit een gezin reeds 2 kinderen jeugdlid zijn, dan hoeft voor ieder volgend jeugdlid uit hetzelfde gezin geen contributie betaald te worden.

Contributies worden jaarlijks vastgesteld in de algemene ledenvergadering van de vereniging. De huidige contributies zijn:

Leeftijdsgrens jeugd seizoen 2023-2024

Junioren 2005 t/m 2008