Wat de V.V. Haaksbergen je biedt, vind je bij een ander niet!

Sport en sponsoring gaan hand in hand. Dat geldt ook voor de v.v. Haaksbergen, die weliswaar niet tot de grootste voetbalverenigingen van Nederland behoort, maar die wel een zeer sociaal gebonden vereniging is en die net zo afhankelijk is van externe gelden als elke andere club.

Waarom sponsoring van V.V. Haaksbergen?

De voetbalvereniging Haaksbergen is een club met een rijke historie. Al jaren wordt de v.v. Haaksbergen ondersteund door verschillende sponsoren. Er zijn een aantal goede redenen waarom het goed is voor uw bedrijf om sponsor te worden:

Waar worden de sponsorgelden aan besteed?

Informatie sponsoring bij de v.v. Haaksbergen

De v.v. Haaksbergen biedt u tal van mogelijkheden om via sponsoring uw bedrijf te profileren. Hierbij kunt u denken aan elftalsponsoring, balsponsoring, een reclamebord langs het mooiste hoofdveld van Haaksbergen enz. Alles gaat in goed overleg met elkaar.
Voor verdere informatie neem een kijkje onder het tabblad ‘Sponsormogelijkheden’. Hier staan de standaardmogelijkheden beschreven, maar natuurlijk staan wij ook open voor suggesties van uw kant!